Spännande
Nu så!
På lite håll syns det ju inte men när det är NYTT vill man ju ha det fint.
Detdär med reklamation är lite intressant. Jag har ju stått på andra sidan om disken och när en konsument kom in med hotfull blick och skrek, blev man genast defensiv. Kom de lugnt och sansat och nästan bad om ursäkt för att de råkat ta ett "måndagsexemplar" då blev man själv ödmjuk och tillmötesgående.
Klart ni ska ha en ny dörr. Hoppas det löser sig smärtfritt den här gången också m
/P
Vad snyggt det blev! Hoppas företaget sköter det lika snyggt med reklamationen! ✊🏻✊🏻
Bra med en händig Man som fixar. Men synd detdär med dörren.
Alltid Äre nåt.
Jo....Man kanske får mer tålamod när saker och ting händer genom åren?
Men.....det gäller nog inte mig fast jag är 49 år haha.
Kram och trevlig lördag.
Det är väldigt smidigt att ha en dotter som jobbar på Kundtjänst - förutsatt att man har handlat de felaktiga varorna i det Blågula varuhuset! ;-)